al contingut a la navegació Informació de contacte

CAP DE MOLLERUSSSA - QÜESTIONARI

Qüestionari sobre els problemes i les necessitats dels Alamús, per fer un diagnòstic de salut del territori.

DIMARTS 13 SETEMBRE 2022

Des del CAP de Mollerussa, volen conèixer quins són els problemes i les necessitats dels Alamús per fer un diagnòstic de salut del territori. Què és un diagnòstic de salut? És un estudi que mostra l’estat actual de salut de la població i les necessitats més importants per vosaltres. Els agradaria que ens féssiu arribar la vostra opinió contestant aquesta breu enquesta, per detectar les vostres prioritats i intentar cercar possibles solucions conjuntament.  Podeu respondre l’enquesta a través del codi QR que figura en el cartell adjunt, o bé, de l’enllaç següent: https://forms.gle/iRt1qPVtL2UQXSLv9.

També ho podeu fer en format paper, que trobareu a la sala d’espera del consultori, a l’Ajuntament o a la farmàcia. Una vegada emplenada la dipositeu a les bústies que hi haurà al costat.